Skip to main content

Comarch POS

Comarch POS to system przeznaczony dla sprzedawców pracujących na stacjonarnych stanowiskach kasowych i na zapleczu sklepu. Pozwala na wykonanie wszystkich operacji związanych z obsługą klienta oraz przyjęciem i wydaniem towarów. Współpracuje z Comarch ERP XL.

Wyróżniki Comarch POS:

  • Kompleksowa obsługa procesów związanych ze sprzedażą (sprzedaż, naliczanie promocji i rabatów) i działaniami posprzedażowymi (np. reklamacje, zwroty)
  • Zatowarowanie i inwentaryzacja
  • Praca offline w przypadku braku połączenia z siecią i automatyczne przejście na tryb online w przypadku przywrócenia połączenia
  • Praca z wieloma dokumentami – można obsługiwać kilku klientów równocześnie; obsługa szerokiego zakresu dokumentów sprzedażowych (paragony, faktury, faktury zaliczkowe, zamówienia sprzedaży, oferty sprzedaży), możliwość wystawiania dokumentów tax free
  • Obsługa dowolnych form płatności, w tym płatności mieszane
  • Wyświetlanie zdjęć towarów – wgląd do zdjęć i opisów produktów
  • Informacje o promocjach – możliwość zaproponowania dodatkowej oferty
  • Szeroki zakres integracji – czytniki kodów kreskowych, terminale płatnicze, drukarki fiskalne, szuflady kasowe, bramki zliczające
  • Intuicyjny interfejs – zrozumiały nawet dla nowozatrudnionego pracownika sklepu
  • Dostosowany do ekranów dotykowych
  • Wielojęzyczny interfejs, możliwość tłumaczenia na dowolny język