Comarch Moje BR
Comarch Moje BR to bezpłatna aplikacja mobilna do fakturowania i komunikacji z biurem rachunkowym, przeznaczona dla najmniejszych firm. To produkt idealny dla freelancerów, samozatrudnionych; służy także jako dziennik podawczy do opisywania dokumentów i wysyłania ich do biura rachunkowego. System limituje ilość wystawionych bezpłatnie faktur sprzedaży do 10 miesięcznie. W przypadku większych potrzeb dane można w prosty sposób przenieść do płatnego programu Comarch ERP XT dla mikro i małych firm.
Wyróżniki Comarch Moje BR:
- Łatwe wystawienie faktury sprzedaży za pomocą telefonu
- Wprowadzanie dokumentów kosztowych, także za pomocą zdjęcia i usługi OCR (bezpłatnie można z wykorzytaniem OCR wprowadzić do aplikacji maksymalnie 20 dokumentów kosztowych)
- Bieżąca kontrola zobowiązań wobec kontrahentów, informacje o płatnościach do ZUS i US
- Czytelny ekran z prezentacją podstawowych informacji takich jak wartość sprzedaży, koszty, opłaty i podatki wyliczone przez biuro rachunkowe
- Szybka komunikacja z biurem rachunkowym za pomocą wbudowanego komunikatora
- Wyszukiwarka biur rachunkowych (posiadających konta na portalu iKsiegowosc24.pl)
- Wymiana danych z biurem rachunkowym