Skip to main content

Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep to oprogramowanie do prowadzenia własnego sklepu internetowego i prowadzenie sprzedaży w modelach B2C i/lub B2B. Dostępne wyłącznie w chmurze. Jest w pełni zintegrowane z Comarch ERP: współpracuje z Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima i Comarch ERP XT. Automatyczna synchronizacja danych asortymentowych i stanów towarowych pomiędzy sklepem internetowym a systemem ERP zapewnia odbiorcom dostęp do pełnej informacji o produkcie i jego aktualnej dostępności. Klienci mogą wybierać pomiędzy trzema wersjami odpowiednio do wielkości i potrzeb firmy: Standard, Enterprise i B2B. Istnieje możliwość rozszerzenia funkcjonalności o Comarch e-Sklep AI Rekomendacje Produktowe i Zakupowe. Narzędzie to wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Zadaniem aplikacji jest maksymalizowanie sprzedaży internetowej poprzez wyświetlanie klientom propozycji produktowych (produkty podobne lub pasujące) podczas przeglądania towarów w e-Sklepie i sugestie produktowe (podpowiadane na podstawie historii zakupów) prezentowane w koszyku podczas składania zamówienia.

Wyróżniki Comarch e-Sklep:

  • Kompleksowa obsługa całego procesu zamówienia, zarządzanie bazą kontrahentów i towarów, przeprowadzanie operacji logistycznych
  • Integracja z platformami aukcyjnymi (w tym Allegro, eBay)
  • Integracja z zewnętrznymi hurtowniami i bazami towarów
  • Integracja z systemami płatności online (w tym PayU, DotPay, TPay) – zamówienia są od razu rozliczane w systemie ERP
  • Integracja z porównywarkami cen (w tym Ceneo)
  • Możliwość obsługi wielu sklepów oraz serwisów aukcyjnych w jednym panelu
  • Nielimitowana liczba produktów w sprzedaży, z opisami, zdjęciami i informacjami o dostępności – pobieranymi z systemu ERP
  • Brak prowizji od sprzedaży
  • Darmowe szablony graficzne i kreator wyglądu
  • Własna aplikacja mobilna
  • Rozwiązanie dla porzuconych koszyków
  • Automatyczna synchronizacja danych asortymentowych i stanów towarowychmiędzy sklepem internetowym, a systemem ERP, dzięki czemu klienci uzyskują informacje o dostępności towaru w czasie rzeczywistym
  • Tłumaczenia, obsługa wielu walut i indywidualne cenniki klientów w wersji Enterprise